Najczęściej zadawane pytania

powrót do listy

Wybierz zdjęcieNie posiadam kosztorysu naprawy. Czy mogę skorzystać z Państwa oferty?

Kosztorys jest niezbędny do określenia skali zaniżenia odszkodowania i zaproponowania przez Promesco wysokości dopłaty. Warto wiedzieć, że ubezpieczyciel ma obowiązek udostępnić kosztorys naprawy pojazdu do 3 lat od chwili wystąpienia szkody. Wystarczy więc skontaktować się z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, w którym była likwidowana szkoda, podać swoje dane osobowe, aby w ciągu maksymalnie 2 dni otrzymać kopię kosztorysu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące Twojego odszkodowania - skontaktuj się z nami niezwłocznie.

Na pewno znajdziemy rozwiąznie dla Twoich problemów.

Wypełnij formularz a skontaktujemy się
z Tobą jak najszybciej to będzie możliwe.

Działamy na terenie całej Polski.
Gdańsk ul. Jagiellonska 17, Elbląg ul. Żuławska 15a, kom. 690 077 097, e-mail: promesco@promesco.pl

Na Naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej - więcej o tym w Naszej Polityce prywatności. W każdej chwili mogą Państwo wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki - Polityka Cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Państwa urządzenia i oznacza zgodę na wykorzystanie informacji o cookies.

Akceptuję Zmiana ustawień